Home > Nieuws > Barneveldse Autismeweek 2019

Barneveldse Autismeweek 2019

26 maart 2019

Maatjeswerk Autisme biedt dit jaar in de zesde editie van de Barneveldse Autismeweek weer tal van leuke, leerzame en interessante activiteiten aan.
Met sport, ontspanning en een boeiende lezing voor ieder wat wils.

Zaterdag 30 maart

Hou jij er ook van om kegels om te gooien? Op zaterdag 30 maart organiseren wij als aftrap van de Barneveldse Autismeweek een leuke activiteit voor jongeren. Gezamenlijk gaan we 1 uur bowlen en lol maken, tijdens het bowlen is er 1 consumptie per persoon en na het bowlen sluiten we af met een frietje met kroket of frikandel. Wij hebben er onwijs veel zin in, jij ook?

Zaterdag 30 maart
Je bent welkom vanaf 16.45 uur duurt ca 19:15 uur
Bowling- en Partycentrum Veluwehal – Nieuwe Markt 6 te Barneveld

Maandag 1 april

Autisme: Maak werk van je passie. Samen weten we meer! Dr. Sander Begeer is universitair hoofddocent bij de afdeling klinische ontwikkelingspsychologie van de Vrije Universiteit in Amsterdam en als ontwikkelingspsycholoog doet hij wetenschappelijk onderzoek naar autisme.

Maandagavond 1 april
Ontvangst vanaf 19.15 uur – Start 19.45 uur
Elke Lunchroom+ Jan van Schaffelaarstraat 62 te Barneveld

Zaterdag 6 april

Wil jij graag fit worden? Maar je weet niet hoe? Vind je het lastig om een sportschool binnen te stappen? Op zaterdag 6 april kun jij in het kader van de Autismeweek, samen je ouder(s) of begeleider kennismaken met wat de mogelijkheden zijn om fitter te worden. Sporten doet zoveel voor je: minder stress, ontspanning, soepel lichaam en sporten maakt je blij.

Ben jij 15 jaar of ouder, voel je dan van harte welkom.

Voor de ouder: Is je zoon of dochter in staat om alleen te sporten, dan is dat natuurlijk ook prima. (Houd er wel rekening mee dat er geen extra begeleiding aanwezig is tijdens de activiteit) Er is niet onbeperkt plaats, meld je dus snel aan!

Zaterdag 6 april
We werken met 2 tijden; 12.00-12.30 en 12.30-13.00 uur