Home > Nieuws > Uitkomsten cliënttevredenheidsonderzoek

Uitkomsten cliënttevredenheidsonderzoek

29 oktober 2019

Het cliënttevredenheidsonderzoek is ingevuld door 55 ouders/verzorgers van kinderen en jongeren die gebruik maken van het zorgaanbod van Stichting ROOZ; dank daarvoor. Dit geeft ons waardevolle informatie! De algemene beoordeling voor Stichting ROOZ is een 8,2, een mooi resultaat!

De communicatie, het algehele zorgaanbod en de (ambulante) begeleiding wordt over het algemeen zeer positief beoordeeld.

De belangrijkste verbeterpunten die uit het onderzoek naar voren gekomen zijn: het overzichtelijker maken van en/of meer toelichting geven over ‘Caren Zorgt’ en het opknappen en huiselijker maken van de bovenverdieping van de locatie. Daarnaast zijn wisseling van begeleiding in de afgelopen periode en meer evenwicht tussen ervaren en minder ervaren medewerkers aandachtspunten voor de organisatie.

We gaan de komende periode periode aan de slag met de uitkomsten van dit onderzoek en houden u op de hoogte van de voortgang hiervan.

Het volledige verslag van het cliënttevredenheidsonderzoek staat op onze website.

In oktober/november wordt er tevens een tevredenheidsonderzoek gehouden onder de kinderen en jongeren bij ROOZ.